johannaros.blogg.se

Jag hoppas via min blogg ge inspiration till hälsosamma beslut i vardagen, liksom kunna ge råd och tips till företag i hälsofrämjande arbete. Välkommen att höra av dig om du för egen eller ditt företags del vill ha inspiration eller stöd av mig i min roll som Personlig tränare och Kostrådgivare eller om ni har behov av en tillfällig HR-resurs för exempelvis översyn av HR-rutiner. Du når mig på [email protected] eller via http://se.linkedin.com/in/johannaros/

Vardagsliv

Publicerad 2015-05-21 18:02:09 i Vardagsliv,


En av många fördelar med att jobba som PT är att ibland är jag ledig mitt på dagen! Fantastiskt lyxigt att kunna tanka solljus, ta en promenad, påta i trädgården eller ta en kaffe på ett café så där mitt på dagen. Igår var en sådan dag. Passade verkligen på att njuta i stunden utan att ha dåligt samvete för allt jag skulle kunnat passa på att göra nu när jag hade tid. 

Satt i och för sig inte och latade mig hela dagen, men så där särskilt effektiv vill jag nog inte påstå att jag var😉

Har dessutom kommit på mig själv med att titta mer på TV nu än tidigare. Eftersom jag i normalfallet kanske på sin höjd kollar på nyheterna så ser jag det som positivt att faktiskt känna att jag har ro att sätta mig ner och "bara" titta på TV. Extra mysigt när vissa program lockar hela familjen att samlas framför TVn. Även om halva skaran sitter med mobilen framför sig samtidigt så är vi i alla fall alla fyra i samma rum😊

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yrkesmässig erfarenhet: Snart 20 års erfarenhet av HR-frågor. Under senare år HR-ansvarig/HR-generalist på flertalet både större och mindre företag i olika branscher. Utbildning: Examen från Linjen för Personal- och Arbetslivsfrågor, 1995 Cert Kostrådgivare och Lic Personlig tränare, The Academy Du når mig på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela